Tack till dig som blir stödmedlem!

Bli medlem nu.
Nu mer än någonsin behöver alla föreningar medlemmar, stödmedlemmar. Järpens IF har pga världsläget med pandemin tappat ansenliga belopp som under normala fall inkommer till klubben och därför är vi väldigt glada för varje person som blir medlem eller stödmedlem – ett varmt tack till dig som tagit beslutet att stödja oss!

Stödjande medlem 150 kr
Aktiv medlem 350 kr
Verksamhetsavgift kan tillkomma för aktiva medlemmar beroende på vilken idrott och grupp det gäller.

För att enkelt bli medlem klickar du på denna länk och väljer vilken grupp du vill tillhöra. Stödmedlem/Förälder eller något av de träningsgrupper som finns tillgängliga i dropplisten. I det fall man är helt nybörjare eller redan väldigt kunnig så kan ev ett gruppbyte komma behövas för att man som aktiv spelare skall få komma in i rätt nivå och få passande utmaning – så det blir roligast och bäst för dig.

Som stödmedlem betalar du din medlemsavgift direkt, medan du som aktiv får prova på att träna i 14 dagar innan betalning måste ske.